Alla inlägg den 21 september 2014

Av Annalena Gustavsson - 21 september 2014 12:05

-men va då..är det fel att minska invandringen?

-fan vilken rasist du är!

-va?

-ja du vill ju stänga gränsen och kasta ut alla invandrare

-??????

- ja du sa ju det att du ville minska invandringen!

-men menar jag då automatiskt att jag vill kasta ut alla och stänga gränsen?

-ja du är så jäkla elak och ohumanitär!

-rasist oxå!

-va?

- vad har det med minskad invandring att göra?

- och är jag  human om jag skiter i mina nära och kära och låter alla pengar gå till andra?

- du hör ju själv...du hatar verkligen invandrare?

-men vem är det som säger att mina nära bara är svenskar?

-???

-ja jag har ju vänner som är invandrare dom ska väl oxå må bra i landet lagom...eller???

-minskar vi invandringen och ökar biståndet så klara vi våran välfärd för alla i landet och kan hjälpa dom som kommer hit ordentligt och på riktigt eller?

-fan vilken rasist du är? du fatter ju inte själv hur stor rasist du är?

-?????????


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards