Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Camilla Hernemark

Av Annalena Gustavsson - 29 januari 2013 10:36

lever efter en jobbig förkylning/influensa..men hoppas innerligt att jag är bra tills på torsdag då jag ska till Barn oh fritid.

satt just och kolla på La Camilla ..vilken brud..så skönt att höra att hon säger "jag är inte frisk än..det tar lång tid att bli bra"

I vårat samhälle så får man inte vara  sjuk länge nog..utan man kastas ut innan man klarar av det..för ett år är max för att vara sjuk..sen är man frisk tjipp tjopp..

jag är inte frisk..men jag är bättre...en stor skillnad på det...kanske kommer jag bli bra..kanske inte..vem vet..jag har blivit enormt självmedveten i allt detta jag vet vad jag orkar och vet vad jag ska sätta stopp...men samhället förstår inte..dom är inte klara för att ta imot sjuka personer på arbetsplatsen..så ser det ut i dagens sverige..sjuka kastas ut och ingen tar imot....eländigt  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annalena Gustavsson - 21 september 2014 12:05

-men va då..är det fel att minska invandringen? -fan vilken rasist du är! -va? -ja du vill ju stänga gränsen och kasta ut alla invandrare -?????? - ja du sa ju det att du ville minska invandringen! -men menar jag då automatiskt att jag vi...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 14:27

Japp det är en del 2 Verkligheten är politikens värsta fiende(Olof Palme) hur många av er har nu tänkt att dom som sparka sönder min vän var romer??? Just för att jag är jag? och för jag just skriver detta... Nej dom som sparka sönder min v...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 12:22

Allt verkar så enkelt för många... du får tycka vad fan du vill bara du tycker som mig...... som om livet vore så jäkla enkelt.. har sett riktig rasism och jag har sett riktigt hat.. Men det som är nu är som små ungar som bråkar om man ska le...

Av Annalena Gustavsson - 15 september 2014 15:17

Idag känner jag mer än någonsin blickar på mig då Sd gick framåt massor i senaste valet. Många som jag känner är ju sd:are och absolut inte rasister...märkligt! Men idag så tycker många och säkert många mumlar ordet rasist just om mig. När jat ...

Av Annalena Gustavsson - 19 november 2013 10:12

Mega less     Allt ä väldigt tungt nu och går i  uppförsbacke...visst skönt med nytt jobb från Januari..lite att se fram imot...   men jag är inte bra... jag blir sjuk hela tiden..man får slåss mot chefer.. arbetskamrater(ständigt dåligt samv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards