Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

förra helgens fest

Av Annalena Gustavsson - 7 mars 2013 11:12

stor fest...många goda gamla vänner, alltid mycket kramar och underbara möten....men man blir liksom tom efter..som man tömt allt som man har...någon som känner igen det?

Idag så har jag feber..inte så konstigt igentligen..skitkast järnvärde igen..samt sena nätter och en del fylla...ja då straffas man direkt...vore glad över lite bakfylla...så jäkla mycket lättare.

magen blöder och jag blir som en urlakad sill...

så nu blir det yougurt och snäll mat.

Tänkte på det en god vän sa...tur att psykvården lades ner så vi alla miffon kan träffas och supa skallen i småbitar..hahaha ja nog är det galningar som man umgås med..men vem bestämmer vad som är rätt eller fel..börjar väl bli gammal men är jävligt trött på alla präktiga som tycker åt andra...jag går inte ut och blir vän med en åsikt..jag blir vän med en personlighet...sen får dom fan ha vilka åsikter som helst...ju skummar människor ju bättre är dom!

Har insett att dom största asen är dom tror sig vara snygga vackra och superintelligenta...

hur fan bedömmer man intelligens förresten?

Man kan vara intelligent på så många olika sett...

Ett läshuvud skulle knappast gjort sig väl på stenålderstiden..då räknades intelligens säkert efter den som var bäst på att ta byten...att vara smart är intellligens för mig...mött många mvg:are..som knappast går under ordet smart...men dom kan läsa..blir ärligt talat lite rädd när man inser att dessa dumhuvuden kommer sitta på en högre post en många andra "smarta" människor. fick jag som jag ville s skulle jag skrota hela skolsystemet..vem fan behöver lära sig bråk??? eller franska??? eller musik???

om man nu är intresserad av dessa ämnen så tar man nog reda på sånt själv..eller???

men varför ska dom betygsättas??

kommer ihåg att min tondöva dotter fick IG i musik för hon vägra spela trummor...hur sjukt är det...ringde skolan och ifrågasatte det..fick till svar"hur ska vi annars bedömma musikämnet"....jaha varför har vi musikämne??...ska inte det vara byggt på glädje!!

Samma sak med gympa..visst det är bra att barn rör på sig...men nu finns det dom som bara lider av det..mobbing utanförskap..är två ledord i ordet gympa...är du kass på bollsporter..eller lider av fetma...huuuuuu.

Låt barnen få VÄLJA sina saker som dom vill göra under den timmen..en del kanske vill ta en promenad..ja låt dom göra det då..en del vill spela fotboll" let them" men tvinga inge n och ge dom samma betyg..för dom har gympat på gympa timmen men på olika sett....

Lite tankar en torsdagsmorgon...tjing på er och var rädda om varandra   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annalena Gustavsson - 21 september 2014 12:05

-men va då..är det fel att minska invandringen? -fan vilken rasist du är! -va? -ja du vill ju stänga gränsen och kasta ut alla invandrare -?????? - ja du sa ju det att du ville minska invandringen! -men menar jag då automatiskt att jag vi...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 14:27

Japp det är en del 2 Verkligheten är politikens värsta fiende(Olof Palme) hur många av er har nu tänkt att dom som sparka sönder min vän var romer??? Just för att jag är jag? och för jag just skriver detta... Nej dom som sparka sönder min v...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 12:22

Allt verkar så enkelt för många... du får tycka vad fan du vill bara du tycker som mig...... som om livet vore så jäkla enkelt.. har sett riktig rasism och jag har sett riktigt hat.. Men det som är nu är som små ungar som bråkar om man ska le...

Av Annalena Gustavsson - 15 september 2014 15:17

Idag känner jag mer än någonsin blickar på mig då Sd gick framåt massor i senaste valet. Många som jag känner är ju sd:are och absolut inte rasister...märkligt! Men idag så tycker många och säkert många mumlar ordet rasist just om mig. När jat ...

Av Annalena Gustavsson - 19 november 2013 10:12

Mega less     Allt ä väldigt tungt nu och går i  uppförsbacke...visst skönt med nytt jobb från Januari..lite att se fram imot...   men jag är inte bra... jag blir sjuk hela tiden..man får slåss mot chefer.. arbetskamrater(ständigt dåligt samv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards