Alla inlägg under november 2012

Av Annalena Gustavsson - 8 november 2012 19:37



Asrp


Avelsförbundet svensk ridponny...som dom håller på..

skäms åt deras vägnar.

Att dom inte är mer rädd om sina medlemmar än vad dom är... en styrelse som kör över sina medlemmar ger jag inget för...  


ja annars så rullar livet på med provtagningar sjukgymnastik och hästar och hundar och jobb...ska jobba helg inget jag ser fram imot...Har varit en tung vecka med kyla och blåst och mycket värk...

Tur är ju att jag har min underbara sambo som får kämpa för två ibland  


Av Annalena Gustavsson - 4 november 2012 18:22

Oj vilken mysig helg med mina goa barn(utom ett) plus sysslingen Mattias till barnen....  god mat och fix med pumpor..

Jag har dessutom särat på mina ston och föl och chipat fölen så nu ska det skickas in pappaer för passansökan..härligt!

Så snart kan dom flytta.

Fick se idag att min fina Epona var till salu..vart ledsen i mitt hjärta..kanske köper tillbaka henne...annars så är livet på topp jag har sovit ganska bra i två dagar vilket påverkar mitt humör till det positiva  

i morgon bitt i så går jag på mitt nya schema och det ser bra ut har fått det som jag ville..vilka snälla jobbisar man har   .

Men nu så ska vi äta tcopaj och dricka ett glas rödtjut...så sover jag nog gott i natt oxå

ses!!


Av Annalena Gustavsson - 1 november 2012 10:24

Ahh!! känner mig som en ny människa....not... skoja bara  

men jag har sovit säkert hela fyra timmar inatt..fast inte i sträck.

Idag dax för jobb..Såg att kommun hade ringt.. säkert från lönekontoret då det nu ska bråkas om mina extra timmar som jag inte kunnat jobba bort...lite svårt när man varit sjuk....

så 145 timmar minus ligger jag enligt deras beräkning....men här tar det stopp...detta ska bestridas, det får helt enkelt gå till arbetsdomstolen....hur fasen ska man kunna jobba om man varit sjuk...något är väldigt fel i detta samhälle och sjukast är kommun och landsting....konstigt att man ligger sömnlös om nätterna...eller???


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards