Alla inlägg den 15 september 2014

Av Annalena Gustavsson - 15 september 2014 15:17

Idag känner jag mer än någonsin blickar på mig då Sd gick framåt massor i senaste valet.

Många som jag känner är ju sd:are och absolut inte rasister...märkligt!

Men idag så tycker många och säkert många mumlar ordet rasist just om mig.

När jat hör ordet rasist så hamnar jag tillbaka till jag var 16 år..min vän kallar mig just rasist för jag inte vill följa med henne och träffa ett par Iranier som har en pizzeria på esplanaden i oxelösund.

-Fan vilken rasit du är.

-bara ett par timmar

-vad kan hända domhar ju öppet ju vi ska ju bara ta en kaffe och prata lite!!!

jojo!!! vi hamnade bakom och dom låste omsorgsfullt efter oss

två Iranier

den ena drog iväg med min vän(den snälla)

den andra skiten vart kvar med mig inlåst i en källare under Esplanden..

tack som fan...

fick höra vad som skulle göras med oss om vi inte gjorde som dom sa..

och valet stog mellan få nyllet sönderslaget och inlåst tills han fick somhan ville..eller dra ner brallorna...

Ja tyvärr man har överlevnads instinkt..

och jag kände verkligen hur mycket jag hata min vän i den situationen...

hon lyckades i allafall snacka sig ur sin situation då "hennes" iranier var betydligt snällare än den skiten jag "fick"

Inlåst på toaletten efter övergreppet så kom jag ut och hon kolla på mig och sa

- hoppas du fan inte gjorde något som dom sa

inte en chans svara jag.....Iraniern garva......

för vem fan skulle må bättre av att veta..

och hon kan väl leva i sin lilla gulliga värld där alla är goda...

Men jag är ledsen och uppriktigt ledsen över utbrottet jag fick ett par veckor efter då jag i fyllan fick världen tok ångest slog sönder en god väns lägenhet och verkligen skrek ut hur mycket jag hata henne...inte för vad hon hade gjort..utan för hur illa hon hade gjort mig!!

även om jag gick dit med egen vilja så var det just för orden rasist som fick mig dit...

för vem fan vill vara rasist!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards