Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

vänner från förr

Av Annalena Gustavsson - 10 mars 2013 15:35

 ja det blev fest igår, tog det väldigt soft och det känns bra idag...men man blir sliten ändå av sena nätter.

Alltid lika kul att träffa vännerna men jag kände mig som en främmande fågel...hjälp vad många ansikten man inte känner igen..

Jag satt och försökte komma på vilka alla var...eller det kanske va så  att jag helt enkelt inte kände dom.

vissa såg lite äldre ut och visa yngre..en del väldigt mycket yngre...

Men dom typ 15..20 jag kände igen så var det härligt att se dom igen.

Många goda skratt och mycket minnen.

och det roliga är att vi skapar nya minnen om vi kan le åt i framtiden.

Det roligaste igår va att få träffa en vän som jag var osäker på om han levde..han har kämpat mot cancer i många år och det har varit väldigt tyst om honom....men där va han "still going strong" och lika galen som vanligt..underbart !!!

Tack för ni finns alla goa och rara   

var rädd om varandra 

puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annalena Gustavsson - 21 september 2014 12:05

-men va då..är det fel att minska invandringen? -fan vilken rasist du är! -va? -ja du vill ju stänga gränsen och kasta ut alla invandrare -?????? - ja du sa ju det att du ville minska invandringen! -men menar jag då automatiskt att jag vi...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 14:27

Japp det är en del 2 Verkligheten är politikens värsta fiende(Olof Palme) hur många av er har nu tänkt att dom som sparka sönder min vän var romer??? Just för att jag är jag? och för jag just skriver detta... Nej dom som sparka sönder min v...

Av Annalena Gustavsson - 16 september 2014 12:22

Allt verkar så enkelt för många... du får tycka vad fan du vill bara du tycker som mig...... som om livet vore så jäkla enkelt.. har sett riktig rasism och jag har sett riktigt hat.. Men det som är nu är som små ungar som bråkar om man ska le...

Av Annalena Gustavsson - 15 september 2014 15:17

Idag känner jag mer än någonsin blickar på mig då Sd gick framåt massor i senaste valet. Många som jag känner är ju sd:are och absolut inte rasister...märkligt! Men idag så tycker många och säkert många mumlar ordet rasist just om mig. När jat ...

Av Annalena Gustavsson - 19 november 2013 10:12

Mega less     Allt ä väldigt tungt nu och går i  uppförsbacke...visst skönt med nytt jobb från Januari..lite att se fram imot...   men jag är inte bra... jag blir sjuk hela tiden..man får slåss mot chefer.. arbetskamrater(ständigt dåligt samv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards